Common use of Liittymishakemus/lausunto Clause in Contracts

Liittymishakemus/lausunto. Liittyjä antaa liittymishakemuksessa tiedot kiinteistön sijainnista, käyttötarkoituksesta, liitettävien rakennusten lukumäärästä, rakennusoikeuden määrästä, rakennusluvassa myönnetystä kerrosalasta, arvion vedenkulutuksesta ja viemärivesien määrästä ja laadusta sekä tarvittavista karttaliitteistä ja asian harkinnassa tarvittavista muista mahdollisista laitoksen erikseen määrittelemistä selvityksistä, kuten alimmat viemäripisteet sekä sellaiset asema- ja pääpiirustukset, joihin laitos merkitsee vesijohdon ja/tai viemäreiden liittämiskohdat ja -korkeudet sekä viemäreiden padotuskorkeudet ja vesijohtoverkoston painetasoa osoittavan korkeustason. Merkinnät voidaan tehdä myös liitoskohtalausuntoon tai liittymissopimukseen. Paineviemäriin liittymisestä tulee toimittaa pumppaamon tyyppi ja liittymistapa. Ainoastaan laitoksella on oikeus kytkeä ja erottaa kiinteistö laitoksen verkostoon. Laitoksella on velvollisuus tehdä ainoastaan yksi liittymä kiinteistöä kohden. Laitos voi vaatia kiinteistöihin asennettavaksi takaiskuventtiilin takaisinvirtauksen estämiseksi, ja paineenalennusventtiilin. Liittyjä voi esittää tonttijohtoja ja tonttijohtojen materiaalia, kokoa ja niihin liitettäviä laitteita koskevat suunnitelmat laitoksen hyväksyttäviksi ennen asentamista. Tonttijohtojen aineen, koon ja sijoituksen määrää tai hyväksyy laitos. Liittyjä vastaa esittämistään suunnitelmista.

Samples: Vesihuollon Yleiset Toimitusehdot

Liittymishakemus/lausunto. Liittyjä Lisätty vaatimukset siitä, että liittyjän tulee antaa liittymishakemuksessa tiedot kiinteistön sijainnista, käyttötarkoituksesta, liitettävien rakennusten lukumäärästä, rakennusoikeuden määrästä, rakennusluvassa myönnetystä kerrosalasta, arvion vedenkulutuksesta ja viemärivesien määrästä ja laadusta kerrosalasta sekä tarvittavista karttaliitteistä ja asian harkinnassa tarvittavista muista mahdollisista laitoksen erikseen määrittelemistä selvityksistä, kuten alimmat viemäripisteet sekä sellaiset asema- ja pääpiirustukset, joihin laitos merkitsee vesijohdon ja/tai viemäreiden liittämiskohdat ja -korkeudet sekä viemäreiden padotuskorkeudet liittämiskorkeudet ja vesijohtoverkoston painetasoa osoittavan korkeustason. Merkinnät Lisätty maininta siitä, että merkinnät voidaan tehdä myös liitoskohtalausuntoon tai liittymissopimukseen. Paineviemäriin liittymisestä tulee toimittaa pumppaamon tyyppi ja liittymistapa. Ainoastaan Lisätty maininta siitä, että ainoastaan laitoksella on oikeus kytkeä ja erottaa kiinteistö laitoksen verkostoon. Laitoksella Lisätty maininta siitä, että laitoksella on velvollisuus tehdä ainoastaan yksi liittymä kiinteistöä kohden. Laitos Lisätty maininta siitä, että laitos voi vaatia kiinteistöihin asennettavaksi takaiskuventtiilin takaisinvirtauksen estämiseksi, ja paineenalennusventtiilin. Liittyjä Lisätty maininta siitä, että liittyjä voi esittää tonttijohtoja ja tonttijohtojen materiaalia, kokoa ja niihin liitettäviä laitteita koskevat suunnitelmat laitoksen hyväksyttäviksi ennen asentamista. Tonttijohtojen aineenLisätty maininta siitä, koon ja sijoituksen määrää tai hyväksyy laitos. Liittyjä että liittyjä vastaa esittämistään suunnitelmista. Muutosten perusteena on vesihuoltolaki, vesihuollon kustannukset sekä maankäyttö- ja rakennuslaki, hyvä rakennustapa ja asiakkaiden kiinteistöjen sekä niillä sijaitsevien rakennusten suojaaminen. Muutosten perusteena on myös uuden käytännön vahvistaminen ja informointi asiakkaille selkokielellä.

Samples: www.pargas.fi

Liittymishakemus/lausunto. Liittyjä antaa liittymishakemuksessa tiedot kiinteistön sijainnista, käyttötarkoituksestakäyttö- tarkoituksesta, liitettävien rakennusten lukumäärästä, rakennusoikeuden määrästä, rakennusluvassa myönnetystä kerrosalasta, arvion vedenkulutuksesta vedenkulu- tuksesta ja viemärivesien määrästä ja laadusta sekä tarvittavista karttaliitteistä tarvittavat karttaliit- teet ja asian harkinnassa tarvittavista muista mahdollisista tarvittavat mahdolliset muut laitoksen erikseen määrittelemistä selvityksistämäärittelemät selvitykset, kuten alimmat viemäripisteet sekä sellaiset asema- ja pääpiirustukset, joihin laitos merkitsee vesijohdon ja/tai viemäreiden viemä- reiden liittämiskohdat ja -korkeudet sekä viemäreiden padotuskorkeudet ja vesijohtoverkoston painetasoa osoittavan korkeustason. Merkinnät voidaan voi- daan tehdä myös liitoskohtalausuntoon tai liittymissopimukseen. Paineviemäriin Paine- viemäriin liittymisestä tulee toimittaa pumppaamon tyyppi ja liittymistapa. Ainoastaan laitoksella on oikeus kytkeä ja erottaa kiinteistö laitoksen verkostoonver- kostoon. Laitoksella on velvollisuus tehdä ainoastaan yksi liittymä kiinteistöä kohdenkoh- den. Laitos voi vaatia kiinteistöihin asennettavaksi takaiskuventtiilin takaisinvirtauksen takaisin- virtauksen estämiseksi, ja paineenalennusventtiilin. Liittyjä voi esittää tonttijohtoja ja tonttijohtojen materiaalia, kokoa ja niihin liitettäviä laitteita koskevat suunnitelmat laitoksen hyväksyttäviksi ennen asentamista. Tonttijohtojen aineen, koon ja sijoituksen määrää tai hyväksyy hyväk- syy laitos. Liittyjä vastaa esittämistään suunnitelmista.

Samples: www.liedonvesi.fi

Liittymishakemus/lausunto. Liittyjä antaa liittymishakemuksessa tiedot kiinteistön sijainnista, käyttötarkoituksesta, liitettävien rakennusten lukumäärästä, rakennusoikeuden määrästä, rakennusluvassa myönnetystä kerrosalasta, arvion vedenkulutuksesta ja sekä viemärivesien määrästä ja laadusta sekä tarvittavista karttaliitteistä ja laadusta, asian harkinnassa tarvittavista muista mahdollisista harkin- nassa tarvittavat mahdolliset muut laitoksen erikseen määrittelemistä selvityksistä, määrittelemät selvitykset kuten alimmat viemäripisteet sekä sellaiset asema- ja pääpiirustukset, joihin laitos merkitsee merkit- see vesijohdon ja/tai viemäreiden liittämiskohdat ja -korkeudet sekä liittämiskohdat, viemäreiden padotuskorkeudet ja vesijohtoverkoston painetasoa osoittavan korkeustasonkorkeusjärjestelmän. Merkinnät voidaan tehdä myös liitoskohtalausuntoon tai liittymissopimukseenliitty- missopimukseen. Paineviemäriin Hakemuksessa paineviemäriin liittymisestä tulee toimittaa pumppaamon pump- paamon tyyppi ja liittymistapa. Ainoastaan laitoksella on oikeus kytkeä ja erottaa kiinteistö laitoksen verkostoon. Laitoksella on velvollisuus tehdä ainoastaan yksi liittymä kiinteistöä kohden. Laitos voi vaatia kiinteistöihin asennettavaksi takaiskuventtiilin takaisinvirtauksen estämiseksi, ja paineenalennusventtiilin. Liittyjä voi esittää tonttijohtoja ja tonttijohtojen materiaaliaainetta, kokoa ja niihin liitettäviä laitteita koskevat suunnitelmat laitoksen hyväksyttäviksi ennen asentamista. Tonttijohtojen aineen, koon Xxxxxxxxx hyväk- syntä ei vapauta kiinteistöä vastuusta asentamistaan tonttijohdoista ja sijoituksen määrää tai hyväksyy laitosniihin liitettä- vistä laitteista. Liittyjä vastaa esittämistään suunnitelmistaLaitos vaatii kiinteistöihin asennettavaksi takaiskuventtiilin takaisinvirtauksen estä- miseksi. Ainoastaan laitoksella on oikeus kytkeä verkostoon ja erottaa kiinteistö laitoksen verkostosta. Laitoksella on velvollisuus tehdä vain yksi liittymä kiinteistöä kohden.

Samples: www.keuruuvesi.fi